Nalagam

Prosimo, počakajte...

Blog
PD Kranjski gamsi

Dolkova špica, sonce in morje oblakov

• Objavljeno: 05. sep 2021 ob 13:27
  • Avtor: Skrbnik

Program LNT 2021 se vztrajno bliža koncu. Tokrat smo se podali pod pobočja in na vrh Dolkove špice, ki nam je za razliko od predzadnjega cilja programa, Stenarja, privoščila obilico lepih trenutkov in čudovite razglede z dramatičnimi oblačnimi učinki. Dolga tura je tako poplačala naš trud in vsako pretočeno kapljo znoja.

Kot je to običajno za zadnje cilje programa, smo se zgodaj zjutraj zbrali na parkirišču v dolini Vrat in se odpravili proti klančini, ki vodi do izbranega cilja. Temna noč nam je spretno skrivala pot pred nami in nam tako vzela občutek, da se začetni del, ki poteka po gozdnatem terenu, pretirano "vleče". Tako smo z dobrim tempom in vztrejnostjo pravočasno premagali prvo "zastirko" v obliki gozda in uspeli nad Kopiščem ujeti čudovite poglede na sončni vzhod.

Pot smo nadaljevali po skalnatem terenu, poraslem z nizkim rastjem, ki mu pravimo Na rušju in dosegli našo prvo daljšo postojanko pri Bivaku IV. Tam smo se osvežili, prigriznili malenkost ali dve, ter si nabrali novih moči za drugi del ture, ki je potekal po bolj odprtem terenu.

Dvignili smo se do podov, ki jih najdemo pod Gobnim, ter si zaradi varnosti nadeli čelade. Nadaljujemo pod pobočjem Gubnega in Dovškega gamsovca, kjer smo se že bali, da nas bo ujela oblačna gmota, ki se je tvorila v dolini Vrat. Hitrejši korak in dobra volja pa sta storila svoje in že smo se znašli pod zadnjim meliščem, ki pelje proti Dolkovi špici, kjer smo skozi škrbine opazovali še eno morje oblakov, ki se je tvorilo v dolini Krnice in je navidezno segalo vse do Velikega Kleka.

Še par korakov in nekaj poplezavanja po skali in dosegli smo naš cilj, ki nam je tako kot vsa dotedanja pot, postregel s čudovitimi razgledi. Tu se nam je sramežljivo pokazal tudi naš zadnji cilj v programu, Truglav, ki ga bomo napadli v kratkem, v srcih, mislih in na obrazih udeleženk in udeležencev pa so se že porajale vesele ideje in občutki, ki meni, prepričan pa sem da tudi Bojanu pričarajo na obraz nasmešek in topel občutek, ko vidiš, da si lahko človeku naredil zasluženo (ker vsekakor vsak hodi sam :) ) veselje.

Pa do naslednjič, kar na Triglav, "Z goro naprej!"

Avtor: Gašper

Nazaj na seznam

Spletna stran PD Kranjski gamsi uporablja piškotke za zagotavljanje najboljše možne spletne izkušnje.