Nalagam

Dan slovenskih markacistov 2022

• Objavljeno: 02. jul 2022 ob 20:27
  • Avtor: Skrbnik

Karolina in Klemen sva se prvo soboto v juliju odpravila na Dolenjsko, kjer se je že 9. leto zapored odvil tradicionalni dan markacistov, tokrat v izvedbi PD Krka Novo mesto in Komisije za planinske poti PZS. Dan je minil v proslavljanju 100. obletnice Knafelčeve markacije.

Ob 8h smo se zbrali na letališču Prečna pri Novem Mestu. Po kratkem nagovoru organizatorjev smo se po predhodno določenih skupinah odpravili markirat številne poti okoli dolenjske prestolnice.

Svoje prve markacije in kilometre poti sva nabirala na različnih poteh. Karolina na planinski poti med Sv. Petrom in Podhosto. Sam pa sem se odpravil obnavljat planinsko pot med gradom Otočec ter Trško goro, znano kot kraj dolenjskega virtuoza na frajtonarici in legendo narodno zabavne glasbe - Lojzeta Slaka.

Delo je minilo ob prijetnem kramljanju s drugimi markacisti in celotne Slovenije. V skupinah, kjer sva pomagala tudi člana PD Kranjski gamsi, smo v 20 km planinskih poteh obnovili približno 300 markacij.

Po prihodu nazaj na izhodišče je sledilo še slastno kosilu ter prejetje čudovitih majic s strani Komisije za planinske poti PZS.

spisal: Klemen K.

Nazaj na seznam

Spletna stran PD Kranjski gamsi uporablja piškotke za zagotavljanje najboljše možne spletne izkušnje.