Nalagam

Ledinski vrh

• Objavljeno: 07. jun 2020 ob 22:58
  • Avtor: Andrej G.

V soboto, 6.6.2020 se nekaj članov društva odloči, da skupaj vžgemo eno turo… naša destinacija: Ledinski vrh. Kljub slabši napovedi je vreme vzdržalo oziroma je bilo skorajda perfektno. Razen meglice, ko smo prišli na vrh nas je skoraj celo pot spremljalo sonce, ki nam je na koncu dneva tudi pustilo nekaj posledic v obliki rdečice po raznoraznih delih telesa.

Zjutraj se zberemo na izhodišču Ravenska Kočna, se pozdravimo, spregovorimo par besed nato pa že veselo odkorakamo proti naši destinaciji. Sprva še vsi rahlo zaspani tiho korakamo po makadamski poti, ko pa se ogrejemo in prebudimo pa se prava zabava začne. Začelo se je s tem, da je naš član Matjaž mislil, da je še vedno megla, v bistvu pa je imel le zarošena očala. To je bil začetek naše zabave, v nadaljevanju pa se je vse skupaj le še stopnjevalo. Tako pač je, kadar se Gamsi zberemo na kupu, smeha in zabave ne manjka. Za piko na i pa vse skupaj doživljamo še v objemu prelepih gora.

Ko vsa norija vsaj malo potihne, kmalu prispemo do plezalnega dela poti. Malo pred vstopom se ustavimo in si nadenemo varovalno opremo. V tistem trenutku tudi zagledamo trojico, ki pleza v steno ampak žal v napačno smer. Povprašamo jih, če vedo kam gredo in gladko odvrnejo, seveda vemo. Ni minilo niti 5 minut in že so se obračali saj so ugotovili, da so malo zabredli. Kakorkoli, včasih je treba dati ego na stran in povprašati za kakšen nasvet… povemo jim, kje gre prava pot in tako so se začeli vzpenjati po pravi smeri, mi pa takoj za njimi.

Plezalni del dokaj hitro preplezamo in že se znajdemo pri Kranjski koči na Ledinah. Slovenska pot, kot se imenuje ta del, je dobro varovana z jeklenico ter prav prijetna za hojo/plezanje. Pri koči si vzamemo krajši premor za počitek. Privoščimo si kavo ter malo pobrskamo po zalogah v nahrbtniku (ti so bili res težki saj smo seboj nosili vso zimsko opremo ter še opremo za samovarovanje… plus še osnovne stvari, ki sodijo v nahrbtnik) in jih vržemo vase, da bo energija za preostali del poti.

Po malici vržemo nahrbtnike nazaj na ramena in jo veselo odsopihamo naprej po poti, ki nas kmalu pripelje do Ledenika pod Skuto. Tu si ogledamo nekaj korenjakov, ki se veselo dričajo in marsikoga od nas tudi zamika, da bi šel z njimi. Ampak na žalost so smučke ostale doma na varnem tako da nimamo druge izbire, kot da gremo dalje in jim veselo pomahamo v slovo.

Ko pridemo mimo ledenika nas čaka še malo daljši vzpon in že se znajdemo na Jezerskem sedlu. Na sedlu se že lepo spogledujemo z našim vrhom, ki ga tudi kar kmalu dosežemo. Na vrhu si sežemo v roke, malo zadihamo nato pa že vlečemo gorilnik iz nahrbtnika, da si privoščimo kavo. Res jo radi pijemo, ta z razgledom pa je seveda popita z največjim užitkom.

Sledi sestop. Na poti nazaj se dva člana odpravita še na hitro pogledat na bližnji vrh, Storžek, nato pa sledi spust nazaj do koče. Pri koči naredimo krajši počitek, nato pa se razdelimo v dve skupini: ena gre dol po Lovski poti, druga skozi Žrelo. Na koncu pa se skupaj dobimo pri avtomobilu. Prišli smo do ugotovitve, da sta obe poti lepo prehodni edino skozi Žrelo je potrebna večja pazljivost, saj je skala zelo krušljiva.

Po varnem sestopu se skupaj dobimo na izhodišču, se posedemo v avto in jo mahnemo proti gostišču pri Planšarskem jezeru. Tu si, seveda še zadnjič ta dan, privoščimo kavico. Ob srkanju obujamo spomine na prehojeno pot in lep dan, ki je za nami. Bilo je res lepo in vsi skupaj se že veselimo naših prihodnjih dogodivščin.

Z goro naprej…

Nazaj na seznam

Spletna stran PD Kranjski gamsi uporablja piškotke za zagotavljanje najboljše možne spletne izkušnje.