Nalagam

Zimski Smrekovec

• Objavljeno: 23. jan 2024 ob 11:42
  • Avtor: Skrbnik

Tokratna zimska tura nas je peljala na mejo med Štajersko in Koroško in sicer na Smrekovec. Po petkovem obilnem sneženju smo si za varno pot v gore izbrali turo, ki nima izpostavljenih predelov in je varna tudi v snežnih razmerah.

Mrzlo vreme zjutraj na poti do izhodišča. Termometer je kazal -15 stopinj, a jasno nebo je dalo vedeti, da je pred nami lep dan. A ko greš v druge konce te lahko vedno kaj preseneti in nas je poledenela cesta proti izbranemu izhodišču, tako da smo morali spremeniti izhodišče in turo pričeli cca. eno uro kasneje.

A to nam ni vzelo dobre volje. Na parkirušču smo se opremili razmerami primerno in veselo "zagazili" v sneg. No, prav gaziti nam ni bilo treba, ker je Smrekovec zelo obiskana destinacija, je bila pot že kar lepo uhojena vendar v senčnih predelih poledenela.

Srečali smo kar nekaj pohodnikov in turnih smučarjev, a se dokaj hitro skozi smrekov gozd, povzpeli do Doma na Smrekovcu, od tam pa naprej proti vrhu ki je cca. 200 višincev višje, vse to v lepem sončnem vremenu tako da nismo imeli občutka da je -10 stopinj.

Med hojo smo primerjali pot na Smrekovec, ki je zelo podobna našemu gorenjskemu Blegošu, še koča in vrh sta približno isto oddaljena in prostrana razgledna vrhova sta tudi primerljiva, samo tukaj so pa razgledi čudoviti, vidi se proti Koroški in Štajerski pa do Avstrije. Lep razgled je tudi z druge strani na Kamniško savinjske alpe.

Ko smo dosegli vrh je sonce še bolj grelo a še vedno je bilo -6 stopinj, tako da smo opravili skupinsko fotografiranje in uživali v razgledih in soncu. Po zaužitih razgledih smo se opremili z derezicami za bolj varni korak po snegu navzdol in se spustili do koče. Ob vstopu v kočo smo osupli kako polna je le ta, a smo vseeno našli prostor pri mizah ter se posedli.

Da je koča tako polna je sigurno zato, ker strežejo dobro hrano in pijačo ter so zelo prijazni. Poleg tega pa sva markacista v koči srečala prvega med slovenskimi markacisti in stekel je prijeten pogovor.

Potem ko smo se ogreli in podprli je sledil še varni sestop do izhodišča. Nato nas je še članica ki je pred kratkim praznovala rojstni dan, Helena, povabila na analizo ture v picerijo v Šoštanju, kjer smo nazdravili in se pogovorili o utrinkih ture.

A vse lepo se konča in odpravili smo se domov, a se v te konce še vrnemo.

Nazaj na seznam

Spletna stran PD Kranjski gamsi uporablja piškotke za zagotavljanje najboljše možne spletne izkušnje.