Nalagam

Vikend kontrastov

• Objavljeno: 08. nov 2021 ob 10:40
  • Avtor: Skrbnik

Pretekli vikend smo dodobra izkoristili s kar dvema dogodkoma, ki sta bila glede razmer, pravi kontrast. Prvi nam je postregel nizke temperature in občudovanje skulptur iz ivja, drugi pa prijetne temperature in uživanje na soncu. Več o obeh dogodkih, si lahko preberete spodaj.

6.11.2021

Ratitovec

Za prvo soboto v mesecu smo si tokrat izbrali pod lahko turo pohod na Ratitovec do Krekove koče. Zbrali smo se ob 8. uri v vasi Prtovč nad Železniki, kjer smo skupaj štartali po poti čez planino Razor proti Ratitovcu.

Vreme ni bilo najlepše, ampak, kjer je volja, je tudi pot. Ker je bilo vlažno in spolzko, smo stopili bolj previdno, še posebej v zgornjem delu od planine Razor naprej.

Vrh je bil odet v meglo in ivje, pihal je mrzel veter in lahko smo občutili že zimske razmere.

Kaj hitro smo stopili v toplo kočo, na topli čaj in flancate. Ko smo se okrepčali, še hitro skok na Gladki vrh in sestop v dolino. Kljub razmeram smo bili zadovoljni. Se snidemo na naslednjem pohodu.

Avtor: Andrej P.

7.11.2021

Dobrča

Sprva nič kaj mikaven dan, kar se tiče vremena, se je na koncu spreobrnil v eno luštno turo, ki bi jo bilo škoda ne speljati. Že zjutraj na poti do izhodišča je vse kazalo na to, da nas bo danes pralo, pa čeprav napoved ni bila takšna. In glej ga zlomka, na izhodišču se dež umiri in s tem se upanje po lepem vremenu obudi.

Ne preostane nam drugega, kot da zagrizemo v klanec. Sprva v pogovornem tempu hodimo do naše prve malo daljše postojanke, do razgledne točke pri koritu. Tu se vreme že izboljša in odpre se nam prelep razgled v dolino. Tu si tudi malo odpočijemo, pokramljamo, pofotkamo nato pa urno naprej.

Naša pot nas po grebenu in po cik cak šetanju po gozdu pripelje do vzletišča jadralnih padalcev. Tu se spet malo ustavimo, se nadihamo in potem stopimo z zmernim tempom dalje. Ni trajalo dolgo, nakar se nam začne nasmihati sonce in vsi veseli se zavedamo, da bo na vrhu prišel čas za sončna očala pa čeprav smo jih pozabili v dolini.

Nimamo kaj, šola za drugič. Kaj kmalu se znajdemo na vrhu, si čestitamo, del ekipe skoči še do Šentanskega vrha nato pa po krajši pavzi nazaj proti dolini ampak le za kratek čas, saj smo se zmenili, da naredimo malo daljši odmor za malico v koči na Dobrči.

Kot vedno prijazno osebje v koči nas postreže s toplim čajem in dobro kavo. Malo tudi prigriznemo, saj pravijo, da tudi prazen žakelj ne stoji pokonci. Ob srkanju toplih napitkov malo kramljamo in tudi smeha ne manjka. Z Gamsi je vedno zabavno ;). Ampak kljub temu, da bi še pasalo malo posedeti je tudi napočil čas, da se vrnemo nazaj v dolino.

Od koče se odpravimo po poti do razcepa, kjer se priključimo poti, kjer smo se pred časom vzpenjali in nato sestopimo po isti poti dalje v dolino. Pr avtomobilu naredimo če kratko analizo, nato pa si do naslednjič pomahamo v slovo.

Lušten dan, luštna turca in seveda, z goro naprej!

Avtor: Andrej G.

Nazaj na seznam

Spletna stran PD Kranjski gamsi uporablja piškotke za zagotavljanje najboljše možne spletne izkušnje.