Nalagam

Prosimo, počakajte...

Blog
PD Kranjski gamsi

Zimska pravljica za naše članice

• Objavljeno: 09. mar 2020 ob 18:26
  • Avtor: Skrbnik

Na dan žena smo si izbrali idiličen cilj v upanju, da se čimveč naših članic udeleži pohoda, in res jih je bilo več, kot nas moških. Zbrali smo se na prvem parkirišču naprej od Doma v Dragi, ne preveč zgodaj, ob 8 ih, da so se naše članice imele priložnost vsaj na njihov praznik naspati ☺

Dobro voljo smo prinesli kot vedno, že seboj tako, da je pot po cesti minila hitro, z obilo smeha. Prvi krajši postanek smo naredili, preden smo zavili s ceste na planinsko pot, malo daljšega pa na soncu na planini Planinca. Mrazu ni bilo več, zato smo tukaj odvrgli kak kos oblačila, da nam ne bo po poti naprej prevroče.

Na planini Planinca

Na Poljški planini, ki jo dosežemo hitro, zavijemo desno, kjer se je začel tudi prvi sneg in led na poti, zato si nekateri nadenejo derezice, nekateri pa vztrajamo brez in se raje odločimo za igro iskanja ne poledenelih delov ob poti ☺

Snega je bilo z vsakim višinskim metrom več, kar je narekovalo pravo zimsko pravljico na Robleku. S tem pričakovanjem so metri kar hitro ostajali za nami. Ob poti se ustavimo in naložimo vsak eno poleno, za Roblekov dom, v nahrbtnik, tudi naše članice, čeprav je bil njihov praznik. Pohvala vsem še enkrat za to dobro delo.

Polena za Roblekov dom

Otovorjeni in posledično dodobra segreti, kmalu pridemo iz gozda in razgledi nas takoj nagradijo za ves trud. V nekaj minutah nato prispemo do svojega cilja, kjer zložimo drva v skladovnico in se odidemo v dom pogret in okrepčati. V domu kar nekaj ljudi, vendar na srečo najdemo veliko mizo prosto, kjer si privoščimo ričet, jabolčni zavitek, naše članice pa seveda tudi zaslužen “anti-freeze” ☺

Malo pred Roblekovim domom

Nekaj, da se povrnejo moči

Po tem, ko smo se okrepčali, popili vsak svoj čaj oz. kavo, smo odšli še malo pred dom, uživati v razgledih. Ti so bili res prekrasni in upam, da so si naše članice, na njihov praznik, vsaj malo umirile misli in pripravile na nove izzive in zmage, ki so vsakodnevno pred njimi.

Skupinska pred odhodom

Lepo je bilo in res je vedno užitek iti v hribe v tako dobri družbi.

Nazaj na seznam

Spletna stran PD Kranjski gamsi uporablja piškotke za zagotavljanje najboljše možne spletne izkušnje.