Nalagam

Delovna akcija na Okrešlju

• Objavljeno: 16. nov 2019 ob 20:45
  • Avtor: Skrbnik

Včeraj dopoldne smo se zaradi muhastega vremena pregovarjali kam bi šli v soboto in ravno takrat prejmemo informacijo o delovni akciji na Okrešlju. Ker je v slogi moč, je bilo pregovarjanja v hipu konec, sobotni cilj in aktivnosti jasne.

Takoj se zorganiziramo in z dvema avtoma štartamo ob 6:30 iz Kranja čez Pavličevo sedlo, proti Logarski dolini. Na zbirno mesto prispemo nekaj minut do osmih, kjer že čaka nekaj ljudi. Ko smo se vsi zbrali (dobra dva ducata), smo krenili proti Okrešlju. Pot je bila dobra vendar na delih nad slapom, kar precej “mokra”.

Na zbirnem mestu

Pod Slapom Rinka

Nad slapom je bila pot kar precej "mokra"

Ko prispemo na Okrešelj, se vsi zberemo v zares lepi koči GRS, kjer smo najprej dobili informacije o poteku same akcije. Prvo uro so na pogorišču opravili delo forenziki in policisti s psi, ki so ugotavljali vzrok požara, ta čas so nas prijazno postregli s toplim čajem, da smo se ogreli, naša Sandra in Janez, pa sta priskočila na pomoč pri rezanju čebule za golaž, jokali smo pa kar vsi, ker jo je bilo toliko ☺.

Koča GRS

Razgledi...

Naš Janez priskočil na pomoč pri jokanju oz. rezanju čebule :)

Po tem, ko so policisti zaključili s ključnim delom ogleda, smo se lahko lotili čiščenja. Najprej smo odstranili ves les, nato še celotno kritino. Po slabih dveh urah dela smo si vzeli kratek odmor v koči GRS, kjer pa nas spet presenetijo z domačim narezkom in čajem. Je resnično pasalo nekaj konkretnega ☺.

Kup kritine

Napis ni zgorel in upamo, da bo našel svoje mesto na novem domu

Po odmoru se odpravimo na še eno rundo čiščenja, tokrat smo odstranjevali vse ruševine iz notranjosti, z lopatami, samokolnicami, kamenje tudi z rokami. Ponekod je bilo tega tudi do pasu, zato res lepo, da se je odzvalo toliko ljudi, da nam je šlo kar hitro in smo premaknili kar zajetno količino materiala iz objekta.

Čiščenje notranjosti

Malo odmora

Malo pred četrto uro popoldne, smo naša ekipa zaključili z akcijo, ker nas je čakal še sestop in nato še dolga pot do doma, nekatere celo do Dolenjske. Ko smo se poslovili, smo se odšli preobleč do koče GRS, kjer nas je čakal odličen golaž in čaj.

Pogled na pogorišče ob odhodu

Odličen golaž v prijetni koči GRS

Pred odhodom v dolino, pred kočo GRS

Z napolnjenimi baterijami smo odšli v dolino. Ravno ko se je znočilo, smo bili pri avtih, nato pa še vožnja čez Pavličevo sedlo in naprej domov. Mislim, da nobena tura danes nebi mogla biti boljša in lepša, kot je bila ta akcija.

Hvala vsem, ki ste prišli, ter hvala tudi PD Celje Matica in GRS, da ste skrbeli, da nismo bili lačni in žejni. Se vidimo na naslednji akciji.

Z goró naprej!

Nazaj na seznam

Spletna stran PD Kranjski gamsi uporablja piškotke za zagotavljanje najboljše možne spletne izkušnje.